PDA

View Full Version : 'Toons get new uni's...Wahoo remains


Chisox_cali
02-08-2002, 03:23 PM
THOSE RACIST CARTOONS (http://cleveland.indians.mlb.com/NASApp/mlb/cle/news/cle_news_story.jsp?article_id=cle_20020208_uniform pics_news&team_id=cle)

I think the new hat(With the "I") and jersey(with Wahoo on it) looks horrible, not even like a real uniform In my Opinion

doublem23
02-08-2002, 03:25 PM
God, that psuedo-vest with the Wahoo looks like the crap jerseys we used to get in the Little Leagues....

Ahh, if you're gonna beat, try to get beat in style :smile:

Chisox_cali
02-08-2002, 03:26 PM
Originally posted by doublem23
God, that psuedo-vest with the Wahoo looks like the crap jerseys we used to get in the Little Leagues....


That exactly what I was thinking :smile: What gives it that look is Wahoo's head is so damn small compared to the size of the jersey

moochpuppy
02-08-2002, 03:32 PM
Ah, the Cleveland public school system at work again. Is that an I, a J or a G for cryin' out loud?

Chisox_cali
02-08-2002, 03:33 PM
Originally posted by moochpuppy
Ah, the Cleveland public school system at work again. If that an I, J or G for cryin' out loud?

HA! :cool: Looks like a "J" to me

Cheryl
02-08-2002, 03:57 PM
Why does the new uni say Jndians?

duke of dorwood
02-08-2002, 03:59 PM
Dont be a Jidiot

Meatpants
02-08-2002, 04:04 PM
J was just thJnkJng, has there ever been a better MLB unJform than thJs?

http://whitesox.mlb.com/cws/images/uniforms76.jpg

cheeses_h_rice
02-08-2002, 04:06 PM
J ljke the new Jndjans unjforms. J guess that makes me an jdjot.

Nellsin
02-08-2002, 04:44 PM
Will Toronto now be called something else to avoid confusion with the Cleveland J's?

WinningUgly!
02-08-2002, 05:25 PM
http://www.whitesoxinteractive.com/vbulletin/attachment.php?s=&attachmentid=331

Thank God J got outta there when J djd!

Chisox_cali
02-08-2002, 07:59 PM
J've Created a Monster!!!!! :smile:

WinningUgly!
02-08-2002, 08:38 PM
Originally posted by Chisox_cali
J've Created a Monster!!!!! :smile:

Yeah, thanks a lot ! J'm sure that from now on, any thread about the Trjbe wjll be full of "j's"! :D:

doublem23
02-08-2002, 08:47 PM
Originally posted by WinningUgly!
Yeah, thanks a lot ! J'm sure that from now on, any thread about the Trjbe wjll be full of "j's"! :D:

Screw that! J'm gonna start replacjng j's with j's on a regular basjs now! :smile:

WinningUgly!
02-08-2002, 09:54 PM
Originally posted by doublem23


Screw that! J'm gonna start replacjng j's with j's on a regular basjs now! :smile:

Better get to work on that sjg! :D: :D:

Pete_SSAC
02-08-2002, 10:35 PM
J thjnk that the new unj's are appojate, sjnce they look ljke a AAA team, and after all, that's what the Jndjans have become.

- Pete

Nellie_Fox
02-09-2002, 02:05 AM
I immediately thought "J" before I read the rest of the thread. It's much like the Einhorn "e" on the Sox caps from the "generic" uniform.

Daver
02-09-2002, 02:16 AM
Originally posted by Nellie_Fox
I immediately thought "J" before I read the rest of the thread. It's much like the Einhorn "e" on the Sox caps from the "generic" uniform.

That uniform is terrible,it makes bad a compliment compared to what they have produced,this makes some of the uniforms the Sox wore in the Seventies look good.Ugh.

RedPinStripes
02-09-2002, 03:04 AM
Well , looks like the tunes are giving up in all areas. I don't mind. As long as the Sox at least win a series after wining the division for 7 years in a row.